71 78 95 204

Dawtona z GutPR

W ostatnim czasie firma Dawtona podpisała umowę na obsługę z zakresu media relations z agencją GutPR. 

Firma Dawtona powierzyła agencji GutPR działania PR związane z wprowadzeniem na rynek nowych grup produktowych - kremowych zup, soków w puszkach i sosów, oferowanych na rynku pod marką Dawtona. Dodatkowo opieka mediowa GutPR obejmie również inne marki firmy - takie jak Milejów i Primerosa. Firma GutPR będzie także prowadzić działania z zakresu e-PR, w tym bloga kulinarnego. 

"Ważny był dla nas odpowiedni warsztat dziennikarski, przejrzystość działań, profesjonalne podejście i kunszt prowadzenia rozmów biznesowych - większości z tych cech oczekujemy po wszystkich naszych Partnerach i te właśnie cechy bezwzględnie posiada agencja GutPR. Przy wyborze GutPR nie kierowaliśmy się lokalizacją siedziby firmy - dzisiejsze nowoczesne media oraz otwartość i mobilność agencji GutPR pozwalają na działanie identyczne, a nawet lepsze od jej rynkowych odpowiedników." - tak podpisanie umowy komentuje Piotr Gawłowski, Brand Manager w firmie Dawtona. 

W ostatnim czasie Dawtona nie korzystała ze wsparcia agencji PR. Za pozyskanie i obsługę firmy Dawtona odpowiada Rafał Wójcicki. 

Dawtona powstała ponad ćwierć wieku temu, jako rodzinna firma zbudowana na polskim kapitale. Nowoczesne technologie produkcyjne, naturalna receptura oraz własne, ekologiczne uprawy Dawtony zaowocowały znakiem Poznaj Dobrą Żywność oraz przyznawanym co roku od 2005 Złotego Lauru Konsumenta dla koncentratu pomidorowego. W 2008 roku Dawtona została wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta dla warzyw w puszkach oraz Brązowym Laurem Konsumenta dla dodatków obiadowych. W 2011 roku Koncentrat pomidorowy w słoiczku 200g został nagrodzony Złotym Paragonem. W tym samym roku firma otrzymała Grand Prix Lauru Konsumenta. Dawtona nieustannie poszerza asortyment o nowe marki, m.in. Milejów - tradycyjna, naturalna marka rodem ze wschodu Polski, Primerosa - marka produktów opartych o tradycyjną włoską recepturę i importowane z południa Europy półprodukty. Firma tworzy także marki własne dla swoich stałych partnerów, które są konkurencyjne pod względem jakości i ceny. Dawtona posiada certyfikaty systemów HACCAP, EN ISO 9001: 2000, IFS/BRC. Największymi w Polsce odbiorcami produktów marki Dawtona są duże sieci handlowe, jednak firma prowadzi zakrojoną na dużo skalę działalność eksportową, przede wszystkim do Anglii, Irlandii, Rumunii, Hiszpanii, Niemiec, Słowacji i na Węgry, ale również na rynek Stanów Zjednoczonych, azjatycki, afrykański.

Zaufali nam: