Budowanie Wizerunku Firmy
Wizerunek jest obrazem firmy postrzeganym przez naszych Partnerów i Klientów.
Dlatego też szczególną uwagę przykładamy do opracowania strategii wizerunkowej dla naszego Klienta i długoterminowym komunikowaniu tożsamości firmy. Dotyczy ona prezentacji indywidualnego charakteru firmy, odróżnienia jej na tle konkurentów i precyzyjnego określenia jej wartości.
W zakresie budowania wizerunku firmy proponujemy:
- opracowanie symbolu firmy (logotyp),
- propozycje kolorów firmowych, symboli dekoracyjnych, typografii dekoracyjnych,
- druki firmowe i materiały drukowane dla celów public relations: papier, koperty, dokumenty i inne,
- identyfikatory pracowników,
- stemple, pieczątki,
- materiały reklamowe,
- oznakowanie środków transportu (samochody ciężarowe, osobowe),
- ubiór pracowników,
- wystrój stoisk targowych,
- aranżacja wnętrz siedziby firmy oraz wygląd otoczenia,
- tablice i tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe,
- opakowania,
- całościowa księga znaków,
- branding, czyli system budowy świadomości marki na rynku.