Zarządzanie kryzysem
Zarządzanie kryzysem pozwala kierować złożonymi sytuacjami ryzyka w firmie za pomocą odpowiednio dobranych środków komunikacji, przekuwając go w konstruktywną dla firmy sytuację.
Antykryzysowe środki komunikacji to techniki zorientowane na kontrolowanie i zapobieganie kryzysowi oraz schematy działań dla szybkiego i efektywnego wyjścia z możliwych destabilizujących sytuacji i regulowania ich następstw.
Zewnętrzne i wewnętrzne praktyki zarządzania kryzysem w wykonaniu GutPR zakładają:
- określenie niebezpiecznych stref oraz problemów wewnątrz i poza firmą, potencjalnie zagrażających wizerunkowi Klienta i dobrej komunikacji w przedsiębiorstwie,
- propozycję sztabu kryzysowego dla wypracowania i realizacji programu wyprowadzenia firmy z sytuacji destabilizującej komunikację z otoczeniem,
- opracowanie strategii ukierunkowanej na minimalizację negatywnych zewnętrznych i wewnętrznych oddziaływań,
- aktywny monitoring - aktualna informacja i analiza rozwoju kryzysowej sytuacji,
- świadczenie usług rzecznika prasowego.