71 78 95 204

Trzy lutowe sukcesy GutPR

Zbliża się kolejna odsłona Projektu Akademia Stolarki VIP – III-ci Konwent Stolarki, który odbędzie się w dn. 27-28 lutego 2014 roku w Krakowie. Partnerem tego wydarzenia, który zajmie się jego obsługą mediową, została agencja GutPR. Przedstawiciele GutPR poprowadzą również prezentację na temat marketingu, e-marketingu i public relations w branży stolarki. 

III Konwent Stolarki, organizowany przez Platformę informacyjną Stolarkavip.pl to spektakularne wydarzenie branżowe, mające na celu uzyskanie odpowiedzi na wiele pytań nurtujących branżę, wymianę doświadczeń, praktyczną naukę i dobrą zabawę. Wydarzenie odbędzie się pod hasłem „Fakty i Mity o Stolarce”. Program tego spotkania, oprócz kilkugodzinnego bloku praktycznego, przewiduje pokazy montażu, komponentów, zastosowań i innowacji, a także część teoretyczną, dotyczącą między innymi marketingu, e-marketingu i public relations w branży stolarki. Prezentację na ten temat poprowadzi Hanna Gehrke-Gut z GutPR.

Partnerem, który zajmie się obsługą mediową tego wydarzenia została wyspecjalizowana w skutecznych działaniach dla firm z branży budowlanej i wnętrzarskiej agencja GutPR.

W konwencie uczestniczyć będą fachowcy od montażu, obsługi klienta, serwisu, reklamacji, marketingu i sprzedaży, w tym także właściciele salonów stolarki i przedstawiciele systemodawców i innych komponentów stolarki i ślusarki. Organizatorzy przygotowali mnóstwo atrakcji, konkursów i nagród, ale przede wszystkim wiele godzin praktycznego pokazu montażu i specjalnych pokazów nowych, innowacyjnych produktów z szeroko rozumianej branży stolarki otworowej.

Obsługa mediowa III Konwentu Stolarki to nie jedyny lutowy sukces GutPR. W ostatnim czasie agencja przedłużyła również umowę z liderem na rynku firan i koronek – firmą HAFT – oraz z liderem na rynku produktów z korka – firmą Dom Korkowy, będącą właścicielem marki Wicanders. 

Zaufali nam: